دانلود آهنگ سالار عقیلی هوای تو :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ سالار عقیلی هوای تو

  • ۰۰:۱۶

امروز در این لحظه برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ بسیار زیبا آماده کردیم به نام هوای تو با صدای سالار عقیلی 

 با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خوشحالیم

Salar Aghili Havaye To دانلود آهنگ سالار عقیلی هوای تو

متن آهنگ سالار عقیلی هوای تو

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

پس از تو از تو هر جا خواندم برای کوه و دریا خواندم ♬♫♪
صدای تو شدم تا صدای من بمانی
برای تو بخوانم برای من بخوانی ♬♫♪
شبی که چلچراغ خانه را ترانه را به من سپردی
خزان گذشت و تو گذشتی و جوانه را به من سپردی ♬♫♪
پس از تو قطره قطره ی دلم به چشم من رسید و خون شد
هوای تو دوباره از سرم به جان من زد و جنون شد ♬♫♪
صدای تو شدم تا صدای من بمانی

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
برای تو بخوانم برای من بخوانی ♬♫♪
بیا که از دل من جدا شود جدایی
به سوی من بیاید هوای آشنایی ♬♫♪
بزن که زخمه هایت برای من بخواند
بخوان که با صدایت صدای من بماند ♬♫♪
اگرچه بعد تو هوای خانه ی منو جهان گرفته
دوباره در دلم امید دیدن رخ تو جان گرفته ♬♫♪
ترانه های تو بهانه ی تبسم گل بهاریست

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

سالار عقیلی هوای تو*موزیک من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۵۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan