دانلود آهنگ پویا بیاتی رویا :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ پویا بیاتی رویا

  • ۰۰:۴۴

امشب برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ فوق العاده آماده کردیم  با صدای  پویا بیاتی به نام رویا

 
 با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم

war دانلود آهنگ پویا بیاتی رویا

متن آهنگ پویا بیاتی رویا

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

دلتنگ یارم گله ای ندارم دل بیقرارم آشوبه ♬♫♪
موج تنهایی با غم جدایی خودشو به قلبم میکوبه
تا کی دوری دوری و صبوری بغضمو چجوری طاقت بیارم ♬♫♪
رویای یار با چشای بیدار تا لحظه ی دیدار آروم ندارم
بیا دلم به شوق دیدارت خوشه هوا کنار تو پر از آرامشه ♬♫♪
بیا منو رها کن از این فاصله که بی تو زنده بودنم بی حاصله

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
یادت شیرینه که وسط سینه شوق انتظارت می شینه ♬♫♪
میدونم چشمام بالاخره یک روز ماه شب تارم رو میبینه
دلتنگ یارم گله ای ندارم دل بیقرارم آشوبه ♬♫♪
تا کی دوری دوری و صبوری بغضمو چجوری طاقت بیارم
رویای یار با چشای بیدار تا لحظه ی دیدار آروم ندارم ♬♫♪
بیا دلم به شوق دیدارت خوشه هوا کنار تو پر از آرامشه
بیا منو رها کن از این فاصله که بی تو زنده بودنم بی حاصله ♬♫♪

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

پویا بیاتی رویا*موزیک من

 پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۲۲۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan