دانلود مداحی سلام آقا سلام تو راه کربلام میرداماد :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود مداحی سلام آقا سلام تو راه کربلام میرداماد

  • ۱۳:۰۸

امروز برای شما عزیزان موزیک من یک مداحی زیبا آماده کردیم  با نوای میر داماد به نام سلام آقا سلام تو راه کربلام 

 با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم

setg دانلود مداحی سلام آقا سلام تو راه کربلام میرداماد

متن مداحی سلام آقا سلام تو راه کربلام میرداماد

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

سلام آقا سلام  تو راه کربلام!!
تو خواب دیشب دیدم منم دارم میام ♬♫♪
با کوله برا اشکم با کوله بارم آهم!!
اربعین سال بعد ایشالله توی راهم ♬♫♪
تو راه کربلا منو میبینی انی احامی ابدا الدینی!!
تو موکبا کنار من میشینی انی احامی ابدا الدینی  ♬♫♪
روی دوشم علم قدم پشت قدم!!
ایشالله میرسم شب جمعه حرم ♬♫♪

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
قدم بزار رو چشمام که موقع نزوله!!
بزار منم بفهمم عزاداریم قبوله ♬♫♪
فدای اسمتو چه قدر شیرینی!!
تو پادشاهی و منم مسکینی ♬♫♪
انی احامی ابدا الدینی !!
قرار ِ عاشقا  نجف تا کربلا ♬♫♪
نفس پشت نفس بگو شکر خدا

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

مداحی سلام آقا سلام تو راه کربلام میرداماد

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۲۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan