دانلود مداحی سلام من به حسین و به کربلای حسین :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود مداحی سلام من به حسین و به کربلای حسین

  • ۰۱:۲۳

هم اینک برای شما عزیزان موزیک من یک مداحی عالی آماده کردیم  با نوای  حاج محمود کریمی به نام سلام من به حسین و به کربلای حسین

 با کیفیت عالی همراه متن مداحی  امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم

20190831 220055 1 دانلود مداحی سلام من به حسین و به کربلای حسین

متن نوحه سلام من به حسین

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

سلام من به حسین و به کربلای ♬♫ حسین تمام عالم امکان شود فدای حسین
حسین حسین حسین حسین ♬♫ حسین حسین حسین
خدا به پنجه مشکل گشای اصغر ♬♫ داد تمام سلطنت خویش در ازای حسین
بی همگان به سر شود بی تو به ♬♫ سر نمیشود داغ تو دارد این دلم جای دگر نمیشود
خدا بلند نمود است آن لوایی که ♬♫ منقش است و به صاحب اللوای حسین

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
حسین پشت سر مادر است در ♬♫ محشر به هر که اهل بهشت است در قفای حسین
سلام من به حسین و به کربلای ♬♫ حسین تمام عالم امکان شود فدای حسین
مگر به کربلا کفن به غیر بوریا نبود ♬♫ مگر حسین تشنه لب عزیر مصطفی نبود
بی همگان به سر شود بی تو به ♬♫ سر نمیشود داغ تو دارد این دلم جای دگر نمیشود
به رغم سکه اصحاب کهف معتبر ♬♫ است هنوز در همه جا سکه بلای حسین
سلام من به حسین و به کربلای ♬♫ حسین تمام عالم امکان شود فدای حسین
مگر کسی که کشته شد تنش ♬♫ برهنه میکنند مگر که کهنه پیرهن به پیکرش روا نبود

ــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

مداحی سلام من به حسین و به کربلای حسین

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۶۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan