دانلود آهنگ حجت اشرف زاده مخاطب خاص :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ حجت اشرف زاده مخاطب خاص

  • ۰۷:۲۸

در این ساعت برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ زیبا آماده کردیم  با صدای حجت اشرف زاده به نام مخاطب خاص

 با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم

Hojat Ashrafzadeh Mokhatabe Khaas دانلود آهنگ حجت اشرف زاده مخاطب خاص

متن آهنگ حجت اشرف زاده مخاطب خاص

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

کجا به فکر تو نباشم کجا به یاد تو نیوفتم اگر سرودم از تو خواندم اگر نوشتم از تو گفتم ♬♫♪
!!! بشور از گلوی آواز هجوم ابرهای غم را به بغض های من بیاویز کتیبه های محتشم را
من از رفیق کم نخوردم من از غریبه کم ندیدم رفاقتی که از تو دیدم من از برادرم ندیدم ♬♫♪
!!! تو پیگیر دلشوره های منی پریشونی شب های منی
سکوتم سکوتی پر از عطر سیب تو جغرافیای صدای منی ♬♫♪
!!! تو پیگیر دلشوره های منی پریشونی شب های منی

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
سکوتم سکوتی پر از عطر سیب تو جغرافیای صدای منی ♬♫♪
!!! رفیق روزهای تشویش امید لحظه های حساس ضریح دست های گرمت پناه من مخاطب خاص
کجای قلب من نشسته غمت که پیرهن دریده چه شعله ای است در دل من همین من حرم ندیده ♬♫♪
!!! تو پیگیر دلشوره های منی پریشونی شب های منی
سکوتم سکوتی پر از عطر سیب تو جغرافیای صدای منی ♬♫♪
!!! تو پیگیر دلشوره های منی پریشونی شب های منی
سکوتم سکوتی پر از عطر سیب تو جغرافیای صدای منی ♬♫♪

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

حجت اشرف زاده مخاطب خاص

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۲۵۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan