دانلود نوحه میباره بارون از مجید بنی فاطمه :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود نوحه میباره بارون از مجید بنی فاطمه

  • ۲۲:۵۵

در این ساعت برای شما عزیزان موزیک من یک مداحیزیبا آماده کردیم  به نام میباره بارون از مجید بنی فاطمه

 با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم

Banifatemeh Shab11Moharram1396 دانلود نوحه میباره بارون از مجید بنی فاطمه

متن نوحه میباره بارون از مجید بنی فاطمه

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

میباره بارون روی سر مجنون…توی خیابون رویایی… ♬♫ ( یکبار تکرار )
میلرزه پاهاش بارونیه چشماش… ، میگه خدایی تو آقایی! ( یکبار تکرار )
من مانوسم با حرمت آقا حرم تو والله برام بهشته…
انگار دستی اومده و از غیب روی دلم اینجور برات نوشته ♬♫
کربلا کربلا کربلا اللهم ارزقنا کربلا کربلا کربلا اللهم ارزقنا…

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

نوحه میباره بارون از مجید بنی فاطمه

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۴۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan