دانلود مداحی حواست هست به موهای سفید سرم حمید علیمی :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود مداحی حواست هست به موهای سفید سرم حمید علیمی

  • ۰۳:۱۴

در این لحظه برای شما عزیزان موزیک من یک نوحه زیبا آماده کردیم  به نام حواست هست به موهای سفید سرم با نوای حمید علیمی

 با کیفیت عالی همراه متن نوحه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم

war دانلود مداحی حواست هست به موهای سفید سرم حمید علیمی

متن مداحی حواست هست به موهای سفید سرم حمید علیمی

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

جلوی آیینه خودمو می بینم خیلی تغییر کردم ♩♬♫
جدی جدی با روضه های تو خودم و پیر کردم ♩♬♫
باور من اینه که همیشه توو زندگیمی…
من عوض شدم ولی تو حسین بچگیمی ♩♬♫
حواست هستبه موهای سفید سرم ♩♬♫
چقدر امسال از گذشته شکسته ترم …
حواست هست نوکرت داره پیر میشه ♩♬♫

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
بخرم ببرم به حرم داره دیر میشه ♩♬♫
دوست دارم جلوی آیینه خودمو می بینم…

من عوض شدم؛ولی تو حسین بچگیمی ♩♬♫
حواست هست به موهای سفید سرم ♩♬♫
چقدر امسال از گذشته شکسته ترم…
حواست هست نوکرت داره پیر میشه ♩♬♫
بخرم ببرم به حرم داره دیر میشه ♩♬♫
دوست دارم دوست دارم…

ــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

مداحی حواست هست به موهای سفید سرم حمید علیمی

پخش آنلاین همین نوحه

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

نوحه های مرتبط

نوحه های ترکی جدید ۱۴۰۰

  • ۵۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan