دانلود آهنگ دلیل زندگیم محمدرضا هدایتی :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ دلیل زندگیم محمدرضا هدایتی

  • ۰۸:۰۱

در این ساعت برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ زیبا آماده کردیم  با نام دلیل زندگیم با صدای محمدرضا هدایتی

 
 با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم

/ ترانه : خشایار مهرو / موزیک : راستین غفارمنش / تنظیم : امین واحدی /

محمدرضا هدایتی دلیل زندگیم

 

متن آهنگ دلیل زندگیم محمدرضا هدایتی

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

شاید منو یادت نیاد حدستو اشتباه نزن
♪♪
حق داری نشناسی آخه خیلی موهام سفید شدن
♪♪
نه خسته میشم از غمت نه سختی های روزگار
♪♪
اگه یه روز دیدی منو خستگیمو به روم نیار
♪♪
دلیل زندگیم تویی منو هوایی میکنی
♪♪
خودتو دست کم نگیر واسم خدایی میکنی
♪♪
دلیل زندگیم تویی منو هوایی میکنی
♪♪
خودتو دست کم نگیر واسم خدایی میکنی
♪♪
با تو جوون تر میشمو غصه ها خیلی دور میشن
♪♪
عاشقا توی عاشقی از هم پشیمون نمیشن
♪♪
دستمو ول نکن بهت گفته بودم که میمیرم
♪♪
سهم من از دنیا تویی سهممو آخر میگیرم
♪♪
دلیل زندگیم تویی منو هوایی میکنی
♪♪
خودتو دست کم نگیر واسم خدایی میکنی
♪♪
دلیل زندگیم تویی منو هوایی میکنی
♪♪
خودتو دست کم نگیر واسم خدایی میکنی
ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

محمدرضا هدایتی دلیل زندگیم

پخش آنلاین این آهنگ

دانلود با کیفیت 320

دانلود با کیفیت 128

  • ۵۸
مرتضی منصورالملکی

بسیار زیبا بود

ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan