دانلود آهنگ سهراب پاکزاد خیالت جم :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ سهراب پاکزاد خیالت جم

  • ۲۲:۲۰

در این ساعت برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ زیبا آماده کردیم  با صدای سهراب پاکزاد به نام  خیالت جم

 با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم

wer دانلود آهنگ سهراب پاکزاد خیالت جمع

متن آهنگ خیالت جم سهراب پاکزاد 

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

انقد تو جذابی واسم که پرته تو میشه حواسم هی ♬♫♪♭
!!! من شدم درگیر تاثیرت رو قلبم نمیشه کند اصلا ازت دل
یه مغرور بی کله نگا قلبش یه ذره شده میدونی من این نبودم ♬♫♪♭
!!! دلو تغییر رفتارش خودم موندم توی کارش آخه من اصلا این شکلی نبودم
خیالت جم جم هر کار کنی هواتو دارم دلت هر وقت گرفت یه شاخه گل واست میارم ♬♫♪♭
!!! ببین هرجا که میرم بس که بهت پرته حواسم یه چیزی جا میذارم
خیالت جم جم هر کار کنی هواتو دارم دلت هر وقت گرفت یه شاخه گل واست میارم ♬♫♪♭

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

ببین هرجا که میرم بس که بهت پرته حواسم یه چیزی جا میذارم ♬♫♪♭
!!! تو با این سن کم بردی ازم هوش حواس و زندگیمو
الان کاشکی فقط باشی بلد بیشتر کنی وابستگیمو ♬♫♪♭
!!! خیالت جم جم هر کار کنی هواتو دارم دلت هر وقت گرفت یه شاخه گل واست میارم
ببین هرجا که میرم بس که بهت پرته حواسم یه چیزی جا میذارم ♬♫♪♭
!!! خیالت جم جم هر کار کنی هواتو دارم دلت هر وقت گرفت یه شاخه گل واست میارم

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

سهراب پاکزاد خیالت جم

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan