دانلود آهنگ جدید هویار نفس من :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ جدید هویار نفس من

  • ۲۱:۲۵

در این ساعت برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ زیبا آماده کردیم  با صدای هویار به نام نفس من 

با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم

Hooyar Nafase Man Music fa.com  دانلود آهنگ هویار نفس من

متن آهنگ جدید هویار نفس من

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

تو دریایی و من ماهی میدونم خسته ی راهی ♬♫♪
…بمیرم تو چه روزایی کشیدی
چقدر گفتم نرو بی رحم چقدر گفتم نرو بی من ♬♫♪
…حالا رفتی به حرف من رسیدی
نمِ بارونه رو شالت یه جای زخمه رو بالت ♬♫♪
..تورو با گریه میبخشم عزیزم
ازم دلگیر نشو امشب اگه اشکی نمونده که بریزم ♬♫♪

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
…نفس من دیگه نرو نرو کی مث من میخواد تورو تورو
اگه دلت میاد برو برو جون دلم ♬♫♪
…تو قلبم، تو یه جایِ عجیبی گیر کردی
میبخشمت با اینکه دیر کردی ♬♫♪
…عاشقم عاشقتو
واست آتیشم خدا نکنه واست عادی شم ♬♫♪
…میمیرم اگه بری از پیشم

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

هویار نفس من*موزیک من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan