دانلود آهنگ سوت و کور یوسف زمانی :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ سوت و کور یوسف زمانی

  • ۱۲:۱۶

در این ساعت برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ زیبا آماده کردیم با نام سوت و کور با صدای یوسف زمانی

 با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم

یوسف زمانی سوت و کور

متن آهنگ سوت و کور یوسف زمانی

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

سوت و کورم خیلی دورم
♪♪
از تموم اون روزا که با تو بودم
♪♪
بی تو تنها غرق گریه
♪♪
مگه من همونی که خواستی نبودم
♪♪
حالا بی تو تنها من یه شبگرد عاشق
♪♪
که یه شهرو با خیالت دوره کرده
♪♪
خیلی وقته دوریم از هم تو برات فرقی نداره
♪♪
که یکی یه عمر کنارت خاطره دره
ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

    

پخش آنلاین این آهنگ

دانلود با کیفیت 320

دانلود با کیفیت 128

 

  • ۱۴۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan