دانلود آهنگ مسیح و آرش فازت عجیبه :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ مسیح و آرش فازت عجیبه

  • ۲۳:۲۷

در این ساعت برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ زیبا آماده کردیم با صدای مسیح و آرش به نام فازت عجیبه با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم

tdrh دانلود آهنگ مسیح و آرش فازت عجیبه

متن آهنگ مسیح و آرش فازت عجیبه

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

نذار سر به سر دل در به در از همه خسته تر ♬♫♪
میکنی دست به سر هی منو بی تو بد میگذره نرو چیزی کم نذاشتم هی !//!
نه نه دست به سرم نکن خسته ترم از تو من نمیگذرم هی ♬♫♪
به تو بی من خوش میگذره نمیرم از دورو برت اینجا جای منه حیف !//!
فازت عجیبه آدم غریبه دوست داشتم من ندادم فریبت ♬♫♪
تو فازت عجیبه آدم غریبه دوست داشتم من ندادم فریبت !//!

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
منو کشت این فاصله چجور کنم ثابت بهت بی خیال شو تو وا بده ♬♫♪
بگو چی شده باعثش چرا سرد شد این رابطه جوابمو بده !//!
نه نه تنهاترم نکن نمیگذرم از تو من عاشقترم هی ♬♫♪
به تو بی من خوش میگذره نمیرم از دورو برت اینجا جای منه حیف !//!
فازت عجیبه آدم غریبه دوست داشتم من ندادم فریبت ♬♫♪
فازت عجیبه آدم غریبه دوست داشتم من ندادم فریبت !//!

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

مسیح و آرش فازت عجیبه*موزیک من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۲۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan