دانلود آهنگ حمید هیراد و راغب جذاب :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ حمید هیراد و راغب جذاب

  • ۲۳:۴۹

در این ساعت برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ زیبا آماده کردیم با نام با صدای حمید هیراد و راغب به نام جذاب با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید

از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم

fa دانلود آهنگ حمید هیراد و راغب جذاب

متن  آهنگ حمید هیراد و راغب جذاب

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

به چه دلواپسی نابی به سرم زده بی خوابی صبرم شده لبریز کجایی ♩♬♫♪
چه دل آشوبه ی جذابی در این شب مهتابی در تاب و تبم تا تو بیایی !~..~!
به چه دلشوره زیبایی در خلوت و تنهایی دل در دل من نیست کجایی ♩♬♫♪
به دل افتاده که می آیی نزدیک همینجایی به به چه حس و حال و هوایی !~..~!
ای وای از عشق سخته وصفش یه حس دیوانه کننده ست ♩♬♫♪
عشق از اول اینه رسمش تا برسی رفته دل از دست !~..~!
ای وای از عشق سخته وصفش یه حس دیوانه کننده ست ♩♬♫♪
عشق از اول اینه رسمش تا برسی رفته دل از دست !~..~!

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
به چه دلشوره زیبایی در خلوت و تنهایی دل در دل من نیست کجایی ♩♬♫♪
به دل افتاده که می آیی نزدیک همینجایی به به چه حس و حال و هوایی !~..~!
ای امان از تو و شیدایی از بس که تو زیبایی من منتظرم تا تو بیایی ♩♬♫♪
به به آن لحظه طوفانی حالم رو که میدانی جانم به فدایت تو کجایی !~..~!
ای وای از عشق سخته وصفش یه حس دیوانه کننده ست ♩♬♫♪
عشق از اول اینه رسمش تا برسی رفته دل از دست !~..~!
ای وای از عشق سخته وصفش یه حس دیوانه کننده ست ♩♬♫♪
عشق از اول اینه رسمش تا برسی رفته دل از دست !~..~!

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

حمید هیراد و راغب جذاب*موزیک من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۸۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan