دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ شاپرک جان :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ شاپرک جان

  • ۰۶:۲۰

در این ساعت برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ زیبا آماده کردیم با نام شاپرک جان  با صدای فرزاد فرخ  با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم

رسی دانلود آهنگ فرزاد فرخ شاپرک جان

متن آهنگ جدید فرزاد فرخ شاپرک جان

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

تا تو را دیدم و آنی دلم را به دلت باختم چه رویاهایی که با نگاهت در سرم ساختم ♩♬♫♪
من کویری خشک و سوزان تو باران شدی در قلبم و جان دادی…
خوشحالم ای پری رو مرا در خانه قلبت جا دادی ♩♬♫♪
شاپرک جان جان به قربانت کنم ای خوب خوبان مرا به صرف عشق کردی تو مهمان…
بیا که رنگ چشمت مرا دیوانه کرد از تو چه پنهان  ♩♬♫♪
شاپرک جان جان به قربانت کنم ای خوب خوبان مرا به صرف عشق کردی تو مهمان…

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
بیا که رنگ چشمت مرا دیوانه کرد از تو چه پنهان  ♩♬♫♪
آره این بود ماجرا دل بردی بی چون و چرا به لکنت افتادم من تا دیدم تو را…
زل زدی در چشم عشق رسید از تو به من پیله کردی دور قلبم مجنون کردی مرا ♩♬♫♪
شاپرک جان جان به قربانت کنم ای خوب خوبان مرا به صرف عشق کردی تو مهمان…
بیا که رنگ چشمت مرا دیوانه کرد از تو چه پنهان  ♩♬♫♪
شاپرک جان جان به قربانت کنم ای خوب خوبان مرا به صرف عشق کردی تو مهمان…
بیا که رنگ چشمت مرا دیوانه کرد از تو چه پنهان  ♩♬♫♪

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

فرزاد فرخ شاپرک جان

 پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۲۳۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan