دانلود آهنگ جدید پازل بند مغرور و عاشق :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ جدید پازل بند مغرور و عاشق

  • ۰۰:۳۱

در این ساعت برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ زیبا آماده کردیم با نام مغرور و عاشق با صدای پازل بند  با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم

puzzle دانلود آهنگ جدید پازل بند مغرور و عاشق

متن آهنگ جدید پازل بند مغرور و عاشق

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

میشم مثه پروانه

پَر میزنمو میرم دیگه هرجا که

منو میفهمنو

میرم واسه حرفای تلخی که درد داره

میفهممت آره

بی‌رحمِ خاطره

ای داد بیداد باز اون صحنه رو یادت بیار

چشماتو بَستی و چشمامو یادت بیار

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

اگه حتی نخوای

دیگه هر کی بگه

عشق منو یادت بیار

من از قلبم تورو خط زدم

راحت برو

دیوونه بازیِ من بد عادت کرد تورو

من دوست دارم ولی کم نمیارم تورو

من از قلبم تورو خط زدم

راحت برو

دیوونه بازیِ من بد عادت کرد تورو

من دوست دارم ولی کم نمیارم تورو

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۲۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan