دانلود آهنگ جدید روزبه بمانی بمان :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ جدید روزبه بمانی بمان

  • ۱۴:۲۶

در این ساعت برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ زیبا آماده کردیم با نام بمان  با صدای روزبه بمانی  با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید

از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم

ftu دانلود آهنگ روزبه بمانی بمان

دانلود آهنگ جدید روزبه بمانی بمان

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

گفتم بمان گفتی نگو وقتی نمیمانم گفتم پشیمان میشوی گفتی نمیدانم ♬♫♪♭
گفتم نمیپرسی چه می آید سرم بی تو گفتی نه میدانم نه میپرسم نه میمانم ♬♫♪♭
از آنچه می آید سرم با رفتنت گفتم گفتم که هر کاری کنم یاد تو می افتم ♬♫♪♭
انقد گفتم باش گفتم باش گفتم که در هرچه اسراری کنم یاد تو می افتم ♬♫♪♭

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
مردم بفهمانم به تو من بیشتر از هر کسی ای از خودت هم بی خبر فکر تو بودم ♬♫♪♭
گفتم اگر راهی نشو به تار موی تو قسم من از خودت هم بیشتر فکر تو بودم ♬♫♪♭
از آنچه می آید سرم با رفتنت گفتم گفتم که هر کاری کنم یاد تو می افتم ♬♫♪♭
انقد گفتم باش گفتم باش گفتم که در هرچه اسراری کنم یاد تو می افتم ♬♫♪♭

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

روزبه بمانی بمان*موزیک من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۳۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan