دانلود مداحی نوکرم نوکر اقام حسین :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود مداحی نوکرم نوکر اقام حسین

  • ۱۵:۳۸

دانلود مداحی نوکرم نوکر اقام حسین

در این ساعت برای شما عزیزان نوحه بسیار زیبا از سیب سرخی با عنوان نوکرم نوکر اقام حسین رو آماده کردیم با کیفیت عالی همراه متن نوحه امیدواریم بپسندید

عاشقان اباعبدالله حسین علیه السلام التماس دعا 

gh دانلود مداحی نوکرم نوکر اقام حسین

متن مداحی نوکرم نوکر اقام حسین

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

باز منو بارون چشام حسین غم تو صدایم حسین
دوباره سلام حسین نوکرم نوکر امام حسین  ♩♬♫
فدای آقام حسین میماند برایم حسین  ♩♬♫
دلتنگی و پریشانی حرم و شب های بارونی
نگو که هنوز نمیدانی چه حالی دارم  ♩♬♫
من از عشق تو که نمیگذرم و فقط بیا دم اخرم  ♩♬♫
بطلب حرم،سنه نوکرم بطلب حرم سنه نوکرم

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

بطلب حرم سنه نوکرم بطلب حرم سنه نوکرم
رد نکن دلم را تو رو خدا،منم آمدم آقا مثل همه نوکرا  ♩♬♫
باز منو و یاد شب جمعه روضه پایین پا خاطره کربلا  ♩♬♫
من از تو دست نمیکشم خودم را برای تو میکشم
بدم و فقط به این خوشم هوامو داری  ♩♬♫
دست تو سپرد منو رو مادرم داره پرچمت سایه رو سرم  ♩♬♫
بطل حرم سنه نوکرم بطلب حرم سنه نوکرم

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

مداحی نوکرم نوکر اقام حسین

پخش آنلاین همین مداحی

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۹۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan