دانلود آهنگ علیرضا بیرانوند دختر من دنیای من :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ علیرضا بیرانوند دختر من دنیای من

  • ۱۲:۴۵

به مناسبت روز دختر ترانه جدید و بسیار زیبای علیرضا بیرانوند بنام دختر من دنیای من با کیفیت عالی همراه متن ترانه آماده کردیم

tyjgf دانلود آهنگ علیرضا بیرانوند دختر من دنیای من

متن آهنگ علیرضا بیرانوند دختر من دنیای من

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

همیشه همرامی تموم دنیامی
همه روز و شبا با تو واسه ی ما غرق بهاره
♩♬♫ بهشت بابایی حدیث زیبایی ♩♬♫
گلی که میشینه روی گونه ی تو رنگ اناره
♩♬♫ تو میرسی و میپیچه تو خونه عطر نفس هات ♩♬♫
میشینه روی لب تو دوباره خنده ی زیبات

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ
♩♬♫ میبری دل منو با یه دنیا ناز تو حرفات ♩♬♫
میمونه تو خاطر ما شکوه موج موهات
♩♬♫ تو خود شیرین تو خود لیلا فدای اسمت تموم دنیا ♩♬♫
تو مثل بارون تو مثل شبنم روشنه از تو چشای بابا

ـــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

علیرضا بیرانوند دختر من دنیای من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۷۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan