دانلود آهنگ تیتراژ سریال دل شهاب مظفری :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ تیتراژ سریال دل شهاب مظفری

  • ۱۴:۲۸

و حالا در این ساعت آهنگ بسیار زیبای سریال دل از شهاب مظفری با متن و بهترین کیفیت امیدواریم بپسندید

از انتخابموزیک من سپاسگذاریم

ذقث دانلود آهنگ تیتراژ سریال دل شهاب مظفری

متن آهنگ تیتراژ سریال دل شهاب مظفری

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

دارم از تو میگذرم تا نگذره آب از سر تو میشکنم من تو خودم تا نشکنه بال و پر تو ♬♫♪
زندگی هیچ وقت برای ما دوتا کاری نکرده اونکه واسه عشق بمیره که فداکاری نکرده!!!
کاری نکرده تنهای تنهام میخوان ببازم بشکن همه رو بازم میسازم بازم میسازم ♬♫♪
تو کوچ آخر بالامو بستن من تو قفس و دورم نشستن دلتنگتم من !!!
میشکنم پلارو پشتم تا نترسم برنگردم هیچ جا دنبالم نگردین من یه درد دوره گردم ♬♫♪
یه قدم مونده به دریا ساحلو وارونه کردن من همین حالا میرم که تو دلت نگیره بعدا !!!
تنهای تنهام میخوان ببازم بشکن همه رو بازم میسازم بازم میسازم ♬♫♪
تو کوچ آخر بالامو بستن من تو قفس و دورم نشستن دلتنگتم من !!!
تنهای تنهام میخوان ببازم بشکن همه رو بازم میسازم بازم میسازم

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۸۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan