دانلود آهنگ علی اصحابی و علی سفلی گفتم دوست دارم :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ علی اصحابی و علی سفلی گفتم دوست دارم

  • ۰۸:۲۴

دانلود آهنگ علی اصحابی و علی سفلی گفتم دوست دارم

در این لحظه یک آهنگ زیبا و دوست داشتنی برای شما عزیزان آماده کردیم با صدای علی اصحابی و علی سفلی به نام گفتم دوست دارم با کیفیت خوب و متن ترانه

Ali Ashabi Ft دانلود آهنگ علی اصحابی و علی سفلی گفتم دوست دارم

متن آهنگ علی اصحابی و علی سفلی گفتم دوست دارم

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

ازم نخواه نمیتونم برم نگات نمیره از تو خاطرم برگرد و من هنوز منتظرم  ♬♫♪
!!! بدست آوردنت ساده نبود خواستم بموین با همه وجود گذشته زمان کنار تو چه زود
گفتم دوست دارم گفتی که قول بدم چون تو خواستی همه رو کنار زدم من ♬♫♪
!!! دست خودم نبود من با تو راه اومدم من به جز تو با همه دنیا بدم
گفتم دوست دارم گفتی که قول بدم چون تو خواستی همه رو کنار زدم ♬♫♪
!!! دست خودم نبود من با تو راه اومدم من به جز تو با همه دنیا بدم
دل کندم از چشات سخته برام خودت میفهمی اینو از چشام ♬♫♪

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ
!!! چجوری با دلم کنار بیام چجوری با دلم کنار بیام
گفتم که از چشات نمیگذرم هوات نرفت یه لحظه از سرم ♬♫♪
!!! حتی خودم نمیشه باورم حتی خودم نمیشه باورم
گفتم دوست دارم گفتی که قول بدم چون تو خواستی همه رو کنار زدم من ♬♫♪
!!! دست خودم نبود من با تو راه اومدم من به جز تو با همه دنیا بدم
گفتم دوست دارم گفتی که قول بدم چون تو خواستی همه رو کنار زدم ♬♫♪
!!! دست خودم نبود من با تو راه اومدم من به جز تو با همه دنیا بدم

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

علی اصحابی و علی سفلی گفتم دوست دارم

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۷۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan