دانلود آهنگ های علی لهراسبی در دورهمی :: دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های جدید و روز دنیا ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ های علی لهراسبی در دورهمی

  • ۲۳:۳۲

دانلود آهنگ علی لهراسبی دلنوازان

در این ساعت آهنگ های علی لهراسبی در دورهمی ۹۹رو برای شما عزیزان آماده کردیم امیدواریم لذت ببرید

dssdf دانلود آهنگ علی لهراسبی دلنوازان

متن آهنگ علی لهراسبی دلنوازان

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

 

حال من دست خودم نیست دیگه آروم نمی گیرم
دلم از کسی‌ گرفته که میخوام براش بمیرم ♩♬♫
باز سرنوشت و انتهای آشنایی ♩♬♫
باز لحظه‌ های غم‌ انگیز جدایی
باز لحظه‌ های ناگزیر دل‌ بریدن ♩♬♫


بازم آخر راه و حس تلخ نرسیدن ♩♬♫
پای دنیای تو موندم مثه عاشقای عالم
تا منو ببخشی آخر تا دلت بسوزه کم کم ♩♬♫
مثه آینه رو به رومه حس با تو بودن من

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

علی لهراسبی

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

دانلود آهنگ تیتراژ سریال پیله های پرواز از علی لهراسبی

دانلود آهنگ علی لهراسبی به نام بیراهه ها تیتراژ  پایانی سریال پیله های پرواز

با لینک مستقیم دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ با پخش آنلاین و متن آهنگ

 آهنگساز و تنظیم: بهروز صفاریان

دانلود تیتراژ سریال پیله های پرواز از علی لهراسبی (کیفیت 320)

 

متن آهنگ بیراهه ها از علی لهراسبی

اونی که مدعی بود عاشقته
تو رو تو فاصله ها تنها گذاشت
بی خبر رفتو تو این بی راهه ها
ردپاشم واسه چشمات جا نذاشت
آه دلو سوزوندی آه چرا نموندی
من و هر ثانیه و جنون تو
واسه من همین خیالت هم بسه

دانلود آهنگ پیله های پرواز از علی لهراسبی

بذار جاده ها اشتباه برن
ما که دستمون به هم نمیرسه
با حریر پیله های کاغذی
واسه من جادرو ابریشم نکن
من به پروانه شدن نمیرسم
حرمت فاصله مونو کم نکن
آه دلو سوزوندی آه چرا نموندی

***

پخش آنلاین این آهنگ

 

دانلود آهنگ علی لهراسبی 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــ

دانلود آهنگ علی لهراسبی خداحافظ

 

خداحافظ همیشه یادتم با عشق خداحافظ دلم همیشه همراته

 

خداحافظ برو هواتو دارم من خداحافظ نذار بلرزه باز قلبم

 

/ ترانه : میلاد فلاح / موزیک و تنظیم : محمد لطفی /

 

علی لهراسبی خداحافظ

 

 

 


متن آهنگ خداحافظ با صدای علی لهراسبی

♩♥♩♫♥♫

دستم از دستای تو دور موند ♩ چون چشم دنیا شور بود♥♫

خنده هام بعد تو بی روح ♩ شد درد تو قد یه کوه شد♥♫

چه شدش بی معرفت ♩ کی تورو اینجوری دیوونه کرد ♥♫

اون قلب سنگیه بی رحم بی ♩ درد هی تورو هی دور و دورتر میکرد♥♫

برس به دادم ندیدی ♩ بی تو تا کجا ادامه دادم نشد♥♫

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

بدون تو بیا برس به دادم ♩ نیومدی دیگه نیا تمومه کارم♥♫

کجایی عشقم نشد بگم ♩ نرو دلم نیومد هربار بگم نرو ♥♫

که بند اومد زبونم انگار ♩ کجایی عشقم بیا برس به دادم♥♫

خداحافظ همیشه یادتم با عشق ♩ خداحافظ دلم همیشه همراته♥♫

خداحافظ برو هواتو دارم من ♩ خداحافظ نذار بلرزه باز قلبم♥♫

♩♥♩♫♥♫

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

پخش آنلاین این آهنگ

  • ۲۰۲۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan