دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده انگار نه انگار :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده انگار نه انگار

  • ۲۳:۴۲

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده انگار نه انگار

هم اینکه از موزیک من 🎵دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده انگار نه انگار با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم لذت ببرید

nf دانلود آهنگ سینا درخشنده انگار نه انگار

 

متن آهنگ جدید سینا درخشنده انگار نه انگار

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

انگار نه انگار میدونی من واست دیوونم این درد و عشقم خودت انداختی توی جونم ♩♬♫♪
آره انگار نه انگار میدونی اومدم توی دنیات مست چشاتم امون از اون چشای گیرات ♩♬♫♪
ای وای ای وای به دلم نمیذاره از پیشت برم میدونی بدجوری دوست دارم ♩♬♫♪
عشق طناز خودم دیوونه ی لجباز خودم همه دنیامو به پات میذارم ♩♬♫♪
دل به تو بنده دیوونه پسنده خنده هات این دلو از جا دیگه کنده ♩♬♫♪

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ
آره دلبر نابم تنها انتخابم ببین از دست تو من مست و خرابم ♩♬♫♪
ای وای ای وای به دلم نمیذاره از پیشت برم میدونی بدجوری دوست دارم ♩♬♫♪
عشق طناز خودم دیوونه ی لجباز خودم همه دنیامو به پات میذارم ♩♬♫♪
ای وای ای وای به دلم نمیذاره از پیشت برم میدونی بدجوری دوست دارم ♩♬♫♪
عشق طناز خودم دیوونه ی لجباز خودم همه دنیامو به پات میذارم ♩♬♫♪

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

سینا درخشنده انگار نه انگار

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۰۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan