دانلود آهنگ آصف آریا چشمون کردن :: دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های جدید و روز دنیا ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ آصف آریا چشمون کردن

  • ۱۹:۲۶

دانلود آهنگ آصف آریا چشمون کردن

در ساعت ترانه آصف آریا بنام چشمون کردن را با کیفیت عالی همراه متن ترانه آماده کردیم امیدواریم دوست داشته باشید

ghm دانلود آهنگ آصف آریا چشمون کردن

متن ترانه آصف آریا چشمون کردن

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

تو مرام تو نبود که ازم خسته بشی
تو مرام تو نبود که بری دست بکشی ♬♫♪
چی شد عوض شدی تو ♬♫♪
بگو چی شده چی شدی تو ♬♫♪
ای وای همه چی خوب!!

بود چشمون کردن!!
آخرشم گرفتنت از من ♬♫♪
این آدما بدجوری نامردن ♬♫♪
ای وای همه چی خوب!!

بود چشمون کردن!!
آخرشم گرفتنت از من ♬♫♪
این آدما خیلی نامردن!!

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

توضیحات تکمیلی :

چشمون کردن یکی از کارای جدیدمه که تنظیمش رو سعید سام عزیزم داره انجام می ده و تو چند تا کار بعدی من می شنویدش ، امیدواریم که به دلتون بشینه .
منتظر نظرات و انرژیاتون توی کامنتا هستم .

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

آصف آریا چشمون کردن از موزیک من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۵۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan