دانلود آهنگ من از تمام دنیا شبی بریدم :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ من از تمام دنیا شبی بریدم

  • ۱۲:۴۵

دانلود آهنگ من از تمام دنیا شبی بریدم

از موزیک من🎵 دانلود اهنگ من از تمام دنیا شبی بریدم میان جشم مستت چه ها ندیدم با صدای مصطفی راغب به همراه متن و کیفیت خوب🎵

Ragheb Man Az Tamame Donya Music fa.com  دانلود آهنگ من از تمام دنیا شبی بریدم راغب

 

متن آهنگ من از تمام دنیا شبی بریدم راغب

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

چشم من پی تو گشته

 

حیران از همه به غیر تو گریزان

 

چشم تو شب ستاره باران

 

آسمان شده خلاصه در آن

 

من از تمام دنیا شبی

 

بریدم تو را که دیدم

 

میان جشم مستت

 

چه ها ندیدم تو را که دیدم

 

غم تو را همان شب

 

که دل سپردم به جان خریدم

 

قسم به جان تو من

 

به جان رسیدم تو را که دیدم

 

فرهادم که بردم از دل غم

 

را شیرینی ولی نمیزنی دلم را

 

آرامش کنار تو معنا شد

 

دنیایم کنار تو زیبا شد

 

من از تمام دنیا شبی

 

بریدم تو را که دیدم

 

میان جشم مستت

 

چه ها ندیدم تو را که دیدم

 

غم تو را همان شب که

 

دل سپردم به جان خریدم

 

قسم به جان تو من به

 

جان رسیدم تو را که دیدم

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

راغب من از تمام دنیا شبی بریدم

لینک های دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

  • ۸۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan