دانلود آهنگ سریال بچه مهندس 3 :: دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های جدید و روز دنیا ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ سریال بچه مهندس 3

  • ۰۶:۴۲

دانلود آهنگ سریال بچه مهندس 3

با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ تیتراژ پایانی سریال بچه مهندس 3 با صدای احسان خواجه امیری به همراه شعر با بهترین کیفیت ها

ملودی : بابک شهرکی

متن آهنگ بچه مهندس 3 احسان خواجه امیری

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

از اون روزی که تنهامون گذاشتی؛ من از این خونه بیرونم نمیرم
تو دلواپس دلتنگیم نباش، من به دنیا اومدم عاشق بمیرم!
چرا باید از احساسی که دارم، چرا باید از عشق خسته باشم؟
تا گریه میکنی گریم میگیره… به دنیا اومدم وابسته باشم!

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ
با اینکه دست من خالیه اما؛ با عشقت هرچی که میخوامو دارم
توی بیداری از من دوری اما؛ تو رو هر شب توی رویام دارم…
با اینکه دست من خالیه اما؛ با عشقت هرچی که میخوامو دارم
توی بیداری از من دوری اما؛ تو رو هر شب توی رویام دارم

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

آهنگ بچه مهندس 3

«سریال بچه مهندس فصل سه به کارگردانی علی غفاری شبهای رمضان99 از شبکه دو سیما پخش میشه

 

موزیک من • احسان خواجه امیری • دانلود آهنگ تیتراژ سریال بچه مهندس 3 احسان خواجه امیری

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

  • ۱۶۲۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan