دانلود آهنگ جدید سهیل مهرزادگان به نام بگردم :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ جدید سهیل مهرزادگان به نام بگردم

  • ۰۲:۳۵

 

دانلود آهنگ جدید سهیل مهرزادگان به نام بگردم

Download New Music Soheil Mehrzadegan – Begardam

هم اکنون ، موزیک جدید و شنیدنی سهیل مهرزادگان به نام بگردم با لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ از سایت موزیک من

سهیل مهرزادگان بگردم

متن آهنگ سهیل مهرزادگان بگردم

●—♩–♪♫♫♪—♩–●

فرشته ی قلب من تو اصلا منو نگیری دست کم پس یکم ♩—
با من راه بیا بشو مرهم درد من بابا این زندگیه نه جنگ تن به تن ♩—

«—♩—»
یه حس فوق العاده زیر بارون ما پیاده واسه عاشق شدن خدا میدونه راه زیاده ♩—
من خیلی دوست دارم میدونی که حد نداره تو همونی هستی که میتونه منو از حال بد دراره ♩—

«—♩—»
بگردم دور سر تو من که نمیخوام بدتو قول بده به من دل بدی یکم خودم میشم فداتو ♩—

آهنگ جدید بگردم با کیفیت عالی

بگردم دور سر تو من که نمیخوام بدتو قول بده به من دل بدی یکم خودم میشم فداتو ♩—

«—♩—»
دل و دلدار‌ من همدم و یار من نپرس چیه حال من که گرفتارتم ♩—
دلبری میکنی واسه دلم جز تو من حرفامو به کی بگم غم و غمخوار من ♩—

«—♩—»
بگردم دور سر تو من که نمیخوام بدتو قول بده به من دل بدی یکم خودم میشم فداتو ♩—
بگردم دور سر تو من که نمیخوام بدتو قول بده به من دل بدی یکم خودم میشم فداتو ♩—

●—♩–♪♫♫♪—♩–●

سهیل مهرزادگان بگردم

باکس دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

  • ۱۰۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan