دانلود آهنگ علی خدابنده گوشی :: دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های جدید و روز دنیا ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ علی خدابنده گوشی

  • ۱۲:۰۹

سلام به شما دوستداران موزیک 

امروز و در این لحظه یک آهنگ از علی خدابنده به نام گوشی رو آماده کردیم که تقدیمتان میکنیم 

آهنگ فوق با دو کیفیت عالی همراه متن ترانه +پخش آنلاین با لینک دانلود مستقیم و رایگان می باشد

vxc دانلود آهنگ علی خدابنده گوشی

متن آهنگ علی خدابنده گوشی

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

تو برام یه عشق خوش قدمی ببین با تو دورم من از هر چی بدی ♬♫♪
چه روزای قشنگی رو برام رقم زدی جای تو نیست اصلا اینجا روی زمین ♬♫♪
تو دیگه صدات برام مث لالاییه بی تو این شبارو من خوابم نمیبره ♬♫♪
بیا باز تموم بحثمون سر این باشه عزیزم کی بینمون عاشقتره عاشقتره ♬♫♪

ـــــــــــــــ|🎵🎶ــــــــــــــــــ🎶🎵|ــــــــــــــــ

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

ـــــــــــــــ|🎵🎶ــــــــــــــــــ🎶🎵|ــــــــــــــــ
بیا بازم مث قدیم حرف بزنیم شب تا صبح کی گوشیو قطع بکنه آخر سر من یا تو ♬♫♪
بمون برام عشق دلم هر چی که شد پات هستم تا دنیا دنیاس نباشی پر نمیشه جات اصلا ♬♫♪
بیا ببین خونه رو به سلیقت چیدم بیا ببین کلی کادو واست خریدم ♬♫♪
تو آسمونا دنبالت میگردم چون رو زمین اصلا شبیه تو ندیدم ♬♫♪
بیا بازم مث قدیم حرف بزنیم شب تا صبح کی گوشیو قطع بکنه آخر سر من یا تو ♬♫♪

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

علی خدابنده گوشی

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۲۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan