دانلود آهنگ میثم ابراهیمی حس تو :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی حس تو

  • ۰۶:۲۱

امروز و در این ساعت یک ترانه از میثم ابراهیمی بنام حس تو را از موزیک من  دانلود کنید و گوش دهید +متن ترانه کیفیت عالی پخش آنلاین

rthfg دانلود آهنگ میثم ابراهیمی حس تو

متن آهنگ میثم ابراهیمی حس تو

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

من همه چیزم انگار قبل تو یخ زده سرده
حس تو تویه این دل تنهام معجزه کرده ♩♬♫♪
من تو رو خواستم تو رو دارم ♩♬♫♪
نمیخوام دیگه اون روزا برگرد♩♬♫♪
سخته بتونم بی تو بمونم حالا میدونم
گم شدی تو دنیایه منو خیلی پریشونم
سخته بمونم تو غریبی ♩♬♫♪

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
تو که میدونی بی تو نمیتونم ♩♬♫♪
من حسی جز تو ندارم نه این بار نمیذارم ♩♬♫♪
هیشکی جای تو باشه دنیام داره میپاشه
آزادم کن از این درد تنهایی بغلم کرد دور از دستات
تو این دنیایه دو روزه حیفه قلبی بسوزه ♩♬♫♪
آتیش تو نفسامه درد خاطره هامه ♩♬♫♪
عادت کردم عزیزم اشکامو اینجا بریزم

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

میثم ابراهیمی حس تو

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan