دانلود آهنگ گرشا رضایی هیپنوتیزم :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ گرشا رضایی هیپنوتیزم

  • ۰۵:۴۴

امروز هم یک سوپرایز ویژه برای شما عزیزان موزیک من داریم هیپنوتیزم با صدای گرشا رضایی دوست داشتنی

کیفیت عالی +متن ترانه+دانلود رایگان با لینک مستقیم+پخش آنلاین همین موزیک

از اینکه موزیک من را انتخاب کردید بسیار خرسندیم

hrt 2 دانلود آهنگ گرشا رضایی هیپنوتیزم

متن آهنگ گرشا رضایی هیپنوتیزم

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

آروم آروم دوباره دلم میره با اون نگاه جذاب ♫♪♭
تو نگاهت چشامو مث هیپنوتیزمه میبره تو خواب ♫♪♭
دلبر جون عمرم جونم برای چشمات چه ارزون عقلو دارم به پای چشمات♫♪♭
دلبر جونم من دیوونم یه چیزی ازم نخواه که نمیتونم ♫♪♭

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
تا دنیا دنیاست جای تو اینجاست پای هیچ کسی به جز تو نمیمونم ♫♪♭
تو با چشمات دوتایی نگو یک نفری آخه ظلمه بجنگم جلوتون یک نفری ♫♪♭
دلم پیشت گیره عاشقی واگیره یک روز توام میگیری بازی تقدیره ♫♪♭
دلبر جونم من دیوونم یه چیزی ازم نخواه که نمیتونم♫♪♭
تا دنیا دنیاست جای تو اینجاست پای هیچ کسی به جز تو نمیمونم ♫♪♭

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

گرشا رضایی هیپنوتیزم

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۱۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan