دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده دریا :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده دریا

  • ۱۲:۰۸

سلام به طرفداران خواننده نسل جدید محسن ابراهیم زاده عزیز

امروز هم برای طرفداران این خواننده عزیز آهنگ زیبای رو آماده کردیم با عنوان دریا با دو کیفیت خوب و متن ترانه در ضمن میتوانید پخش آنلاین  گوش دهید و رایگان این موزیک را دانلود نمایید

bnm دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده دریا

 

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده دریا

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

هوای خانه چه دلگیر است تو نیستی دل از زمانه سیر است 
تو حال این دلو نگاه چرا رفتی چرا …
من چقدر برم دلم دریا دریای بی تو فرق داره خنجر موجاش تو قلبم این صدا بغضی از ته حلق داره 
یادت میوفتم بی هوا بغضم میگیره این آسمون با بغض من گریش میگیره
هر موج این دریا برام مث یه قصه اس این قسمت ما بود آدم خندش میگیره 
یادت میوفتم بی هوا بغضم میگیره این آسمون با بغض من گریش میگیره
هر موج این دریا برام مث یه قصه اس این قسمت ما بود آدم خندش میگیره 

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
این عاشقت تنگی نفس داره دنیا تو این جدایی دست داره 
حال دلم خونه کی حالمو میدونه درد دل این عاشقو کی میدونه
من چقدر برم دلم دریا دریای بی تو فرق داره خنجر موجاش تو قلبم این صدا بغضی از ته حلق داره 
یادت میوفتم بی هوا بغضم میگیره این آسمون با بغض من گریش میگیره
هر موج این دریا برام مث یه قصه اس این قسمت ما بود آدم خندش میگیره
یادت میوفتم بی هوا بغضم میگیره این آسمون با بغض من گریش میگیره
هر موج این دریا برام مث یه قصه اس این قسمت ما بود آدم خندش میگیره 

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

محسن ابراهیم زاده دریا

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۸۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan