دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام نجلا :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام نجلا

  • ۲۲:۱۷

 

متن آهنگ نجلا از مهدی یغمایی

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

چجوری عاشق شم که سهم من باشی

کنار این تنها دوباره تنها شی

ببین چه بارونی یه عمره میباره

آدم نگاهاشو که جا نمیزاره

همین که از دورم نگات کنم خوبه

تویی که میدونی دلم چه آشوبه تو سینه میکوبه

تمام دنیامو به بودنت میدم… منی که تو دنیا … فقط تورو خواستم فقط تورو دیدم

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

به هوای تو گریه شدن رسم تصدیره

وقتی آسمونم مث من قلبش میگره

اگه پای پیاده میام توی این ححیرونی

تو که حال خراب منو بهتر میدونی

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

تیتراژ سریال نجلا با صدای مهدی یغمایی 

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 دانلود آهنگ با کیفیت 128

 
  • ۳۶۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan