تیتراژ سریال سرزده باصدای مسعود محمدزاده :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

تیتراژ سریال سرزده باصدای مسعود محمدزاده

  • ۲۳:۱۶

در این ساعت برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ زیبا آماده کردیم  تیتراژ سریال سرزده باصدای مسعود محمدزاده 

 با دو کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم

مسعود محمدزاده - سرزده

متن تیتراژ سریال سرزده باصدای مسعود محمدزاده 

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

توبه نمی‌کردم اگه مقصدِ من نمی‌شدی

نقطه‌ی پایانِ یه عُمر پرسه‌زدن نمی‌شدی

رد شدم از یه فصلِ تلخ، مرثیه حقِ من نبود

سرزده اومدم ولی مسیر من، روشن نبود

قفس شکست و بغض، نه! من تو خودم زندونی‌ام

بارون نمی‌باره ولی من ابری و بارونی‌ام

وقتی دلم از دلهره، از درد و دلشوره پُره

وقتی به یک نگاهِ تو گناهِ من خط می‌خوره

نگاهتُ ازم نگیر، یادِت چراغِ راهَمه

وقتی به تو فکر می‌کنم، غریبه می‌شم با همه

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

هم اکنون گوش کنید

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

  • ۲۹۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan