دانلود آهنگ محسن چاوشی الا دختر :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ محسن چاوشی الا دختر

  • ۰۷:۰۳

در این ساعت برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ زیبا آماده کردیم  با صدای محسن چاوشی به نام الا دختر با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید

از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم

zwar دانلود آهنگ محسن چاوشی الا دختر

متن آهنگ محسن چاوشی الا دختر

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

الا دختر تو مادر داری یا نه نشونی از برادر داری یا نه ♬♫♪
همون بوسی که دادی توی دالون نمیدونم به خاطر داری یا نه !!!
شب تاریک و مهتابم نیومد نشستم تا سحر خوابم نیومد ♬♫♪
نشستم تا دم صبح قیومت قیومت اومد و یارم نیومد!!!
سه روزه رفتی و سی روزه حالا زمستون رفته ای نوروزه حالا ♬♫♪

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
خودت گفتی سر هفته می یایم شماره کن ببین چند روزه حالا ♬♫♪
شب مهتاب که مهتابم نیومد نشستم تا سحر خوابم نیومد!!!
نشستم از سر شب تا خروس خون همون یار نیومد ♬♫♪
من از انگشتر دست تو بودم میون پنجه و شصت تو بودم!!!
اجل اومد که جونم را بگیره ندادم چون که پا بست بودم ♬♫♪

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

محسن چاوشی الا دختر*موزیک من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۲۱۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan