دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی بی سر و سامان :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی بی سر و سامان

  • ۰۶:۴۷

در این ساعت موزیک فوق العاده شنیدنی از مهدی یغمایی بنام بی سر و سامان با متن و کیفیت خیلی خوب رو آماده کردیم امیدواریم بپسندید

xxtx دانلود آهنگ مهدی یغمایی بی سر و سامان

متن آهنگ جدید مهدی یغمایی بی سر و سامان

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

چه برایم مانده از تو جز دل سرخورده ام چه برایم مانده جز این ظاهر افسرده ام ♬♫♪
کی قرار است خنده ام را بعد تو پیدا کنم !×..×! وقت آن است شهر را با گریه ام دریا کنم
بی سرو سامان منم که بی قرار بی قرارم رفته ای اما غمت نمیرود از روزگارم ♬♫♪
مانده ام با یاد تو آخرین چیزی که دارم  !×..×!
بی سرو سامان منم که بی قرار بی قرارم رفته ای اما غمت نمیرود از روزگارم ♬♫♪
مانده ام با یاد تو آخرین چیزی که دارم  !×..×!

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ
قلب بیمارم تورا دائم به یاد می آورد جای خالیه تو دارد از تنم جان میبرد ♬♫♪
قسمت من این شده با عکس تو خلوت کنم !×..×! عاقبت باید به این دیوانگی عادت کنم
بی سرو سامان منم که بی قرار بی قرارم رفته ای اما غمت نمیرود از روزگارم ♬♫♪
مانده ام با یاد تو آخرین چیزی که دارم  !×..×!
بی سرو سامان منم که بی قرار بی قرارم رفته ای اما غمت نمیرود از روزگارم ♬♫♪
مانده ام با یاد تو آخرین چیزی که دارم  !×..×!

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

مهدی یغمایی بی سر و سامان

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۷۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan