دانلود آهنگ های مهدی یغمایی در دورهمی99 :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ های مهدی یغمایی در دورهمی99

  • ۲۳:۳۷

دانلود آهنگ های مهدی یغمایی در دورهمی99

در این ساعت برای شما عزیزان آهنگ های که در مجموعه دورهمی پخش شد را برای شما عزیزان آماده کردیم امیدواریم دوست داشته باشید

باموزیک من همراه باشید

tyj دانلود آهنگ مهدی یغمایی گرفتارم

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

 

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی زیبا صنم

M yaghmaei دانلود آهنگ مهدی یغمایی زیبا صنم

متن آهنگ زیبا صنم مهدی یغمایی

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

تو، ای زیبا صنم!●♪♫
هوادارت، منم!●♪♫
کاش بودم؛ عطر رو پیراهنِ تو!●♪♫
تو، ای آرامِ جان…●♪♫
عزیزِ مهربان…●♪♫
مستم، از گل های روی دامنِ تو!●♪♫
ای زیبا صنم!●♪♫

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ
تو، شاه بانوی غزل!●♪♫
من، خانه ای روی گسل!●♪♫
جانـــا! تو لرزاندی دلم را…●♪♫
چشمانِ تو؛ باغِ ترنج●♪♫
مهربان از من مرنج…●♪♫
بس کن! این ناز وُ اَدا را…●♪♫

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

مهدی یغمایی زیبا صنم

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

 

دانلود آهنگ مهدی یغمایی دختر دربار

موزیک فوق العاده شنیدنی از مهدی یغمایی بنام دختر دربار با متن و بهترین کیفیت

brsd دانلود آهنگ مهدی یغمایی دختر دربار

متن آهنگ مهدی یغمایی دختر دربار

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

از تو بله میخواهم و این کل جواب است
با سر بده حتی تو جوابم که حساب است ♬♫♪♭
عشقت به دلم ثانیه ای بند دلم باش
دردت به سرم بی نفست خانه خراب است ♬♫♪♭
با من قدمی تا لب ساحل شده بردار
دست از سر این عاشق باطل شده بردار ♬♫♪♭
یک لحظه بمان بعد برو شب شده برگرد
دیوانه کن این شب زده را دختر دربار ♬♫♪♭
من چای بریزم تو فقط امر بفرما
این عشق بجوشد بشود زلزله درما ♬♫♪♭
تو باز بخندی و لپت چال بیوفتد

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ
من کیف کنم گرم شوم در دل سرما
من کیف کنم گرم شوم در دل سرما ♬♫♪♭
از روسری ات رنگ بپاشان به جهانم
بند آمده از دیدنت آن لحظه زبانم ♬♫♪♭
قلبت به دلم وصل وصالت به دلم ماند
اسمت به لبم پینه و روحت به روانم ♬♫♪♭
دردت بزند صاعقه هر لحظه به جانم
صد سال دگر هم به چنین حال بمانم ♬♫♪♭
آن گوشه فنجان که مرا با تو کسی دید
باید به همین حال در آن فال بماند ♬♫♪♭
من چای بریزم تو فقط امر بفرما
این عشق بجوشد بشود زلزله درما ♬♫♪♭

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

مهدی یغمایی دختر دربار

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب12

  • ۷۶۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan