دانلود آهنگ هوروش بند مثل ماهی :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ هوروش بند مثل ماهی

  • ۰۹:۴۲

دانلود آهنگ هوروش بند مثل ماهی

سوپرایز ویژه برای عزیزان موزیک من

 آهنگ بسیار زیبا از هوروش بند با نام مثل ماهی با کیفیت فوق العاده همراه متن ترانه امیدواریم لذت ببرید

cbs دانلود آهنگ هوروش بند مثل ماهی

متن آهنگ هوروش بند مثل ماهی

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

آسمونت دیگه آبی و امن نیست….

توی دلت دیگه جا واسه من نیست….

دیدی نشد بشم صاحب قلبت!!

آخ چقدر کاریه این دفعه قهرت….

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

من اگه خار میکاشتم تو زمین….

اینجوری عمرمو میریختم به پاش….

اون الان گل داده بود….

کجا رفت اونی که بهم قول داده بود

مثل ماهی وصلم به قلاب اون…..! ( تکرار )


ای وای آتیش گرفتم که تو گرم بشی

هر کاری کردم مث من بشی….!

چی میشه بگی هنوز سر حرفتی ♫

ای کاش ، دیوارای این شهر بشکنه

یه نفر صدای منو بشنوه!!

کجا داری میری آخه لعنتی …

ـــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

من اگه خار میکاشتم تو زمین….

اینجوری عمرمو میریختم به پاش….

اون الان گل داده بود….

کجا رفت اونی که بهم قول داده بود

مثل ماهی وصلم به قلاب اون…..! ( تکرار )

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

هوروش بند مثل ماهی ازموزیک من

به پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۵۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan