دانلود آهنگ جدید پازل بند و آصف آریا هزار و یک شب :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ جدید پازل بند و آصف آریا هزار و یک شب

  • ۲۱:۱۰

از موزیک من🎵 آهنگ جدید و شنیدنی پازل بند و آصف آریا به نام هزار و یک شب با متن شعر و کیفیت خوب

دانلود آهنگ پازل بند و آصف آریا هزار و یک شب

 

متن آهنگ هزار و یک شب پازل بند آصف آریا

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

تو تو همونی که با من میسازه

آره همیشه به تو نیازه

من به شهر تو میشم عازم
خنده هات فرق داره با همه

تو همون فرشته که یه آدمه

اون چشمات قصه ی هزار و یک شبمه
من بی تو یه گردابم که هی دور خودم میپیچم

نفهمیدم چی بودی به جون من افتادی

که من هنوزم گیجم
من بی تو یه گردابم که هی دور خودم میپیچم

نفهمیدم چی بودی

به جون من افتادی که من هنوزم گیجم
خوشگله چشمات این خودش مشکله واسم

یه مرکز جاذبس که بهش پرته حواسم
تورو خوب میشناسم تو چفتی با احساسم

من همینو میخواستم فاش تو شه رازم

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

پازل بند و آصف آریا هزار و یک شب

موزیک من🎵دانلود آهنگ جدید پازل بند و آصف آریا هزار و یک شب

لینک های دانلود

دانلود آهنگ (کیفیت خوب ۱۲۸)

دانلود آهنگ (کیفیت عالی ۳۲۰)

  • ۵۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan