دانلود آهنگ جدید محسن بهمنی زلف یار :: دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های جدید و روز دنیا ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید محسن بهمنی زلف یار

  • ۱۸:۳۰

دانلود آهنگ جدید محسن بهمنی زلف یار

و اینک از رسانه بزرگ موزیک من ♫ اهنگ چه خوشه بازی کنم با زلف دلبر به نام زلف یار با صدای محسن بهمنی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده دانلود است ♫

Download New Music BY : Mohsen Bahmani | Zolfe Yar With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa

Mohsen Bahmani 875035813785613950135 Music fa.com دانلود آهنگ محسن بهمنی زلف یار

 

متن آهنگ زلف یار محسن بهمنی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

دم شاهچراغ؛ زیرِ چلچراغ وعده کردی
رفتی تو حرم…
پشیمون شدی، توبه کردی!
چشماتو سورمه کردی؛ جونم خوب کردی…
موهاتو شونه کردی؛ جونم خوب کردی!
منو دیوونه کردی!
جونم خوب کردی!
بی وفایی هم اندازه داره عزیز…
دل گله داره! دل گله داره!
چه خوش سایه ی کمر؛ صوت کبوتر
چه خوش بازی کنم، با زلف دلبر


ای دایی دایی جونم! خم گل به پات ریسونم…
راه رفتنت واویلا! قهر کردنت واویلا!
ناز کردنت، میون دشت خندیدنت واویلا!
دلم امروز به آرومی خود خو کرده…
وای جونم! وای دلبر!
یاد چشمون سیاهش؛ منو جادو کرده
وای جونم! وای دلبر!
دلم پیش پر میزنه…
به هر دری در میزنه دلم دلم دلم
خدا مهربونه یار عاشقونه؛ دل مو جوونه وای وای وای!
خودش خوب میدونه…
واسه قلب عاشق؛ جدایی گرونه وای وای وای

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

محسن بهمنی زلف یار

لینک های دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

  • ۵۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan