دانلود آهنگ قدیمی محسن ابراهیم زاده خانومی :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ قدیمی محسن ابراهیم زاده خانومی

  • ۱۱:۴۵

دانلود آهنگ قدیمی محسن ابراهیم زاده خانومی

هم اکنون دانلود کنید و گوش دهید به ♫ آهنگ زیبا و جذاب خانومی با صدای محسن ابراهیم زاده به همراه تکست و بهترین کیفیت در رسانه موزیک من ♫

Download Old Music BY : Mohsen EbrahimZade | Khanoomi With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa

36926722 272311193575096 4441897259612766208 n دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده خانومی

 

متن آهنگ خانومی محسن ابراهیم زاده

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

خانومی یکی یه دونه ای، تو یه احساس عاشقونه‌ ای●♪♫

بگو تا آخرِ دنیا با منی! می دونم که مثِ من دیوونه‌ ای●♪♫

من دوست دارم و تو عشق منی…●♪♫

خدا نکنه، یه روز ازم دل بکنی…●♪♫

تو قسمت این قلبِ زارمی…●♪♫

می دونم که تو تا ابد، کنارمی●♪♫

تو واسم توو دنیا یه همدمی●♪♫

آخه چند بار بگم تو عشقمی؟!●♪♫

روی زخم های کهنه‌ ی دلم●♪♫

خانومی همیشه مثلِ یه مرهمی●♪♫

تو روزهایی که دلم تنها بود●♪♫

دلِ من یه شبِ بی فردا بود●♪♫

درست وقتی که دلم مُرده بود●♪♫

توو بی کسی روحمم افسرده بود●♪♫

تو رسیدی و گفتی خنده کن!●♪♫

دلُ از شادی ها آکنده کن●♪♫

منم می خونم و عاشقت منم می خوام این مُهرِ سکوتُ بشکنم●♪♫
قلبِ بی قرارم به جز تو هیشکی رو نمی خواد●♪♫

کاشکی تو بدونی، دلِ من دستاتو می خواد●♪♫

ای گل بهارم! من می خوام از تو بخونم●♪♫

بی تو بی قرارم … من می خوام از تو بخونم●♪♫

قلب بی قرارم به جز تو هیشکی رو نمی خواد●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده خانومی

موزیک من •  محسن ابراهیم زاده • دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده خانومی

لینک های دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

  • ۵۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan