دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری/توخوشگلی :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری/توخوشگلی

  • ۰۱:۰۰

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام تو خوشگلی

Download New Music Benyamin Bahadori – To Khoshgeli

هم اکنون ، موزیک جدید و شنیدنی بنیامین بهادری به نام تو خوشگلی با لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ از سایت موزیک من

شاعر: فرید احمدی, آهنگ: بنیامین بهادری, تنظیم: میلاد ترابی

بنیامین بهادری تو خوشگلی دانلود آهنگ تو خوشگلی بنیامین بهادری

متن آهنگ تو خوشگلی بنیامین بهادری

●—♩–♪♫♫♪—♩–●
بی رحم منو نکش با اخم –
نمیگی میمیرم ، وقتی که میگی نه –
نامرد ، کاری که چشمات کرد
حتی نکرد کافر شدی ، بتم آخر –
«—♩—»
هی میگم اسمتو ، من دارم حس به تو ♩
تو نداری نه نه نه نداری ♩
«—♩—»
تو خوشگلی از بس هی –
میکنی دست دست
دلو میکنی میبری با خودت –
اما دل نمیدی از قصد
«—♩—»
تو این بازیو خیلی خوب بلدی
که اصلا ندی دست من سندی ♩
که تو ببری هر دست
تو بازیگری در اصل ♩

دانلود آهنگ جدید تو خوشگلی از بس با لینک مستقیم

با نگات میکنی حکم –
میکنم هول ، وجدان نداری
من حالم ، میشه بدتر –
تو واسم اونور ، برنامه داری
«—♩—»
هی میگم اسمتو ، من دارم حس به تو ♩
تو نداری نه نه نه نداری ♩
«—♩—»
تو خوشگلی از بس هی –
میکنی دست دست
دلو میکنی میبری با خودت –
اما دل نمیدی از قصد
«—♩—»
تو این بازیو خیلی خوب بلدی
که اصلا ندی دست من سندی ♩
که تو ببری هر دست
تو بازیگری در اصل ♩
●—♩–♪♫♫♪—♩–●

بنیامین بهادری تو خوشگلی

لینک های دانلود

دانلودآهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

  • ۸۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan