دانلود آهنگ چارتار باران تویی :: دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های جدید و روز دنیا ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ چارتار باران تویی

  • ۲۰:۴۶
امشب از موزیک من ♫  ترانه زیبای باران تویی از چارتار  تقدیم شما عزیزان
 بهمراه متن ترانه و دو کیفیت عالی 

Chaartaar Baran Toee دانلود آهنگ چارتار باران تویی

 

متن آهنگ باران تویی چارتار

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
از آسمانت ماتم ببارد
هراس بی تو ماندنم ادامه دارد
نمی نویسد ترانه بی تو♪♪♫♫♪♪♯
چگونه پر کشد خیال واژه بی تو
به لب رسیده جان کجایی کجایی
که برده طاقتم جدایی
باران تویی به خاک من بزن بازآ ببین که بی مه تو من هوای پر زدن ندارم
باران تویی به خاک من بزن بازآ ببین که در ره تو من نفس بریده در گذارم

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
مگر ندانی چو از تو دورم
بی راهه ای خموش و تار بی عبورم
نمی توانم دگر برویم♪♪♫♫♪♪♯
که من اسیر این خزان تو به تویم
به لب رسیده جان کجایی کجایی
رهی نمانده تا رهایی♪♪♫♫♪♪♯
باران تویی به خاک من بزن بازآ ببین که بی مه تو من هوای پر زدن ندارم
باران تویی به خاک من بزن بازآ ببین که در ره تو من نفس بریده در گذارم

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

 

چارتار باران تویی

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۰۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan