دانلود آهنگ جدید هومن افشار بعد رفتن تو :: دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های جدید و روز دنیا ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید هومن افشار بعد رفتن تو

  • ۱۰:۵۰

دانلود آهنگ جدید هومن افشار بعد رفتن تو

موزیک من  اهنگ بعد رفتن تو بود که من موندم و خاطراتت با صدای هومن افشار به همراه متن ترانه و با کیفیت عالی را تقدیم شما عزیزان میکند

Hooman Afshar Bade Raftane To Cover Music fa.com دانلود آهنگ هومن افشار بعد رفتن تو

 

متن ترانه بعد رفتن تو هومن افشار

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

بعد رفتن تو بود؛ که من موندم و خاطراتت…
باقی موند ازت یک مشت عکس، اما عطرت که باهامه…
من نفس میکشم بوتو… چه تو بیداری چه تو خواب!
با منی لحظه به لحظه؛ چقدر دلم تورو میخواد…
بعد رفتن تو بود، که  قلبِ من ترک ترک شد
تو نفهمیدی خیالت؛ حتی واسم قدغن شد!
عطرتو بو میکشیدم، با تو هر جایی میرفتم
بعد این قسمت من بود؛ که باید تنها میرفتم

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

موزیک من مرجع دانلود جدیدترین آهنگ ها

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ
توی عکسایی که داریم؛ چشمای تو بی نظیره
رفتن بی خبر تو، راه نفسهامو میگیره!
نمیدونی چه حالی داشتم؛ وقتی دستات مال من بود…
بودن تو در کنارم؛ همه زندگی من بود
بعد رفتن تو بود، که  قلبِ من ترک ترک شد
تو نفهمیدی خیالت؛ حتی واسم قدغن شد!
عطرتو بو میکشیدم، با تو هر جایی میرفتم
بعد این قسمت من بود؛ که باید تنها میرفتم

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

هومن افشار بعد رفتن تو از موزیک من

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

  • ۷۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan