دانلود آهنگ خوشا به حالت ای روستایی :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ خوشا به حالت ای روستایی

  • ۱۶:۳۹

دانلود آهنگ خوشا به حالت ای روستایی

با موزیک من همراه باشید🎵اهنگ خوشا به حالت ای روستایی با صدای علیرضا دراج به همراه تکست و با کیفیت عالی🎵

ملودی : مجید فرد | شعر : جعفر ابراهیمی

A Doraj8562856293845624 دانلود آهنگ خوشا به حالت ای روستایی علیرضا دراج

 

متن آهنگ خوشا به حالت ای روستایی علیرضا دراج

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

خوشا به حالت! ای روستایی…●♪♫
چه شاد و خرّم…●♪♫
چه با صفــایی…●♪♫

ملودی : مجید فرد
در شهرِ ما نیست؛ جز داد و فریاد!●♪♫
خوشا به حالت؛ که هستی آزاد…●♪♫

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ
در شهرِ ما نیست؛ جز دود و ماشین●♪♫
دلم گرفته، از آن و از این…●♪♫
ای کاش؛ من هم پرنده بودم●♪♫

شعر : جعفر ابراهیمی
با شادمانی، پر می گشودم●♪♫
می‌رفتم از شهر، به روستایی…●♪♫
آنجا که دارد؛ آب و هوایی●♪♫

ـــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

آهنگ خوشا به حالت ای روستایی

لینک های دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

  • ۶۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan