دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی طاق ثریا :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی طاق ثریا

  • ۱۹:۱۰

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی طاق ثریا

سپاس که با ما هستید  دانلود اهنگ طاق ثریا با صدای محسن چاوشی به همراه متن ترانه و با کیفیت عالی از موزیک من 🎵

 

Mohsen Chavoshi Taghe Soraya دانلود آهنگ محسن چاوشی طاق ثریا

متن ترانه طاق ثریا محسن چاوشی

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

من جلد تو هستم بر بام تو هستم

تو شمس منی؛ من خورشید پرستم
مغرب همه اندوه اندوه غروبت

ای قبله؛ مشرق ثنا گوی تو هستم
ای نای گلویت همچون نی داوود!

حکم آنچه تو گویی من لال تو هستم ♬♫♪
گنجشک گلویم شرح است چو

ـــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

منصور بر دار تو هستم، غربال تو هستم
حیران تو گردد آن کس که بدیدت!

آن دم چو برفتی صدبار شهیدت
میسوزم و نالم؛ چون آتش نمرود

بازای گلستان بر داغ عبدیت

ای طاق ثریا طاقت بنمانده ست‌؛ ما را بستاند این ولوله بازار

ای از سر لطفش خوش در تو

دمیده هر دم‌ که تو خواندیم انگار نه انگار
ای سرمه کشیده روز و شب مارا

ای سرو بریده نشناخته ما را
پایان بده جانا این آمد و شد را

راحت کن و بستان این خوف و رجا را…
ای نای گلویت همچون نی داوود!

حکم آنچه تو گویی؛ من لال تو هستم
گنجشک گلویم شرح است چو

منصور بر دار تو هستم غربال تو هستم!

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

دانلود اهنگ محسن چاوشی طاق ثریا

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

  • ۶۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan