دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی به نام دل ندارم :: دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های جدید و روز دنیا ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی به نام دل ندارم

  • ۲۰:۱۰

دانلود آهنگ گرشا رضایی به نام دل ندارم

 

از موزیک من🎵آهنگ گرشا رضایی به نام دل ندارم به همراه شعر و کیفیت عالی

 

ترانه : علی بحرینی ؛ موزیک : گرشا رضایی

 

گرشا رضایی دل ندارم، دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی دل ندارم + متن ترانه

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

 متن ترانه گرشا رضایی به نام دل ندارم

دل ندارم که بمونی دل ندارم که بری🎵
دل ندادم که ببینم واسه رفتن حاضری
چی عوض شد تو وجودم
این نبودم قبل تو🎶
مطمئن باش هرچی بودم این نبودم قبل تو🎶
اینم از من اینم از تو اینم از این زندگی
گاهی رازاتو نمیشه حتی به خودت بگی🎵
اون دوتاییا تموم شد اما باز دوست دارم
دوست دارم گوشه ی قلبت خودمو جا بذارم🎼
من بهونت کرده بودم تا نفس باشی برام
میرم و میری و میدونی چقدر تورو میخوام🎶
بر میگردم به گذشته از همیشه خسته تر
چیزی از دلم نمونده که بگم منم ببر🎼
اینم از من اینم از تو اینم از این زندگی
گاهی رازاتو نمیشه حتی به خودت بگی🎵
اون دوتاییا تموم شد اما باز دوست دارم
دوست دارم گوشه ی قلبت خودمو جا بذارم

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی به نام دل ندارم

لینک های دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

  • ۷۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan