دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی آخرش قشنگه :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی آخرش قشنگه

  • ۱۷:۵۴

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی آخرش قشنگه

از موزیک من ♫ دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و جذاب آخرش قشنگه با صدای علیرضا طلیسچی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫

A talischi243264y235634 دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی آخرش قشنگه

 

متن آهنگ آخرش قشنگه علیرضا طلیسچی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

آخرش؛ قشنگه…●♪♫
وقتی که دست، تکون میدی وُ…●♪♫
این دلِ که تنگه… اونو با دست، نشون میدی وُ…●♪♫
اون شبای بعدش…●♪♫
آخ! اون شبای بعدش؛ می میره توو دوری…●♪♫
این دلِ بی صاحب، توو غموُ●♪♫
دیوونه نبودی؛ من عاشقت نمی شدموُ!●♪♫
نکنی تو ترکش! چه جوری؛ بگم بهش؟!●♪♫

شعر و ملودی : علیرضا طلیسچی
آخرش؛ یه من، می مونم… یه تو…●♪♫
دِ قلب نداری؛ که تو!●♪♫
منی که با عشق؛ می شونی به پات●♪♫
داری ول می کنی؛ که جات… آخه جات… کیو بذارم من؟!●♪♫
نه! دِ قلب نداری؛ که تو●♪♫
یه من، می مونم… یه تو…●♪♫
من که؛ بی قرارتم●♪♫


این ورا یه کم، باش●♪♫
این شرایطم؛ کاش… یکی مثلِ خودت؛ بام رفیق بود●♪♫
ما که کم نخوردیم؛ از آدمای ناجور●♪♫
همه خوبن؛ از دور!●♪♫
ولی زخمی که تو بهم میزدی؛ عمیق بود…●♪♫
آخرش؛ یه من، می مونم… یه تو…●♪♫

تنظیم قطعه : امیر بهادر دهقان
دِ قلب نداری؛ که تو!●♪♫
منی که با عشق؛ می شونی به پات●♪♫
داری ول می کنی؛ که جات… آخه جات… کیو بذارم من؟!●♪♫
نه! دِ قلب نداری؛ که تو●♪♫
یه من، می مونم… یه تو…●♪♫
یه من، می مـونم… یه تـــو…●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

علیرضا طلیسچی آخرش قشنگه

توضیحات علیرضا طلیسچی در خصوص این ترانه زیبا در اینستاگرام:

خیلی دلم براتون تنگ شده…
انقدر که “آخرش قشنگه” رو آماده کردیم و تو نوبت مجوز و پخش قرار دادیم. ضمناً بلافاصله سعی میکنیم یه کار شاد دیگه بعداز اون پخش کنیم که برای بعد از ماه صَفَر دست پر خدمت برسیم👌🏻😍 راستی خیلی از شهرا آماده باشن که برای #اولین‌بار میخوایم بیایم. خیلی های دیگه هم دوباره و سه‌باره و حتی برای چهارمین بار میام. .
.
.
.
.
.
تمام تلاشمون رو خواهیم کرد که انتهای سال ۹۷ پرچم همه بچه‌های فن‌پیج و هوادارا بره بالاتر

لینک های دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

  • ۸۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan