دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی شرح الف :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی شرح الف

  • ۲۱:۴۵

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی شرح الف

موزیک من ♫ دانلود اهنگ زنده کنی جان من جان چو تفتان من به نام شرح الف با صدای محسن چاوشی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫

همخوان : پرستو یاری | شعر و ملودی : محسن چاوشی

 

Mohsen Chavoshi 093156130951 Music fa.com دانلود آهنگ محسن چاوشی شرح الف

 

متن آهنگ شرح الف محسن چاوشی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

کتانه و کتانه عمرم کتانه…
زنده کنی جان من؛ جان چو تفتان من
روح دهی مرده ام! مرده ی گریان من…
ای همه جان من؛ رونق دکان من
کی بگشایی دری بر در زندان من؟
کتانه و کتانه عمرم کتانه…

همخوان : پرستو یاری
اشک امانم برید، بغض گلویم درید!
کاش فراوان شوی؛ بر شبِ باران من
ریح شما را فقط؛ خود بدهی رایح ها
هیچ شوم… بی تو نیست، رایحه و ریحان من
هر چه که دارم ز تو؛ کاش ز خود داشتم…


پیش تو قربان کنم، شاهد قربان من
هر چه سیه در من است؛ شر شیطان کشان
نور بفرمای نور! بر رخ سوزان من
روح شما از الست پاک به جانم رسید
رو سیه از رویتان؛ رحمت و رحمان من
جهل چو باشد ز تو، راه خطا اختیار

شعر و ملودی : محسن چاوشی
در تو نگنجد خطا؛ فرصت زندان من
صبر کنم بر رخت؛ تا که شروعم رسد
رخت ببندم ز خاک؛ اولِ پایان من
کبر چو شیطان بود، شرح الف این بود…
در پس کبر آمدی؛ اکبر اوزان من

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

محسن چاوشی شرح الف

لینک های دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

  • ۷۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan