دانلود آهنگ دردت به جونم گریه نکن :: دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های جدید و روز دنیا ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ دردت به جونم گریه نکن

  • ۰۵:۰۵

دانلود آهنگ دردت به جونم گریه نکن

از موزیک من 🎼دانلود اهنگ مهربونم گریه نکن عشقت بمیره گریه نکن با صدای علی عبدالمالکی به همراه شعر و کیفیت خوب 🎵

تنظیم قطعه : علی عبدالمالکی

Ali Abdolmaleki Dardet Be Joonam Music fa.com دانلود آهنگ دردت به جونم گریه نکن علی عبدالمالکی

 

متن آهنگ دردت به جونم گریه نکن علی عبدالمالکی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

من میرم واسه همیشه، عشق من!
این دلِ تنها واست تنگ میشه؛ عشق من
حیفه اون چشمات که اشک بریزن، عشق من
این دلِ تنها واست تنگ میشه، عشق من

تنظیم قطعه : علی عبدالمالکی
من میرم به خاطر هر دوتامون! فراموش کن تمومه خاطره هامون…
بزار تا راحت ازت جدا بشم برم؛ شگون نداره اشک بریزن چشامون
دردت به جونم گریه نکن! آرومِ جونم گریه نکن
بزار تا راحت جدا بشیم…
مهربونم گریه نکن؛ عشقت بمیره گریه نکن


گریم میگیره گریه نکن؛ اشکاتو پاک کن و بزار برم
دیگه دیره، گریه نکن!
من میرم واسه همیشه، عشق من!
این دلِ تنها واست تنگ میشه؛ عشق من
حیفه اون چشمات که اشک بریزن، عشق من
این دلِ تنها واست تنگ میشه، عشق من
من میرم به خاطر هر دوتامون! فراموش کن تمومه خاطره هامون…
بزار تا راحت ازت جدا بشم برم؛ شگون نداره اشک بریزن چشامون
دردت به جونم گریه نکن! آروم جونم گریه نکن
بزار تا راحت جدا بشیم…
مهربونم گریه نکن؛ عشقت بمیره گریه نکن
گریم میگیره گریه نکن؛ اشکاتو پاک کن و بزار برم
دیگه دیره، گریه نکن!

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

علی عبدالمالکی دردت به جونم

لینک های دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

  • ۱۳۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan