دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی صبحی دیگر :: دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های جدید و روز دنیا ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی صبحی دیگر

  • ۱۵:۱۰

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی صبحی دیگر

با موزیک من همراهید باشید با ♫ دانلود اهنگ تیتراژ پایانی برنامه صبحی دیگر با صدای مهدی یغمایی به همراه شعر و کیفیت عالی♫

Mehdi Yaghmaei 83620462 Music fa.com دانلود آهنگ مهدی یغمایی صبحی دیگر

 

متن آهنگ صبحی دیگر مهدی یغمایی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

تو میتونی منو تا همیشه مبتلا کنی؛ کافیه فقط به من همینجوری نگاه کنی!

من دارم به این همه آرامش عادت میکنم…

من به ساده بودنت، خیلی حسادت میکنم!

ای وای! من به تو گرفتارم دلبرم وفادارم عشق موندگارم…

بی تو حال من دیوونه همیشه پریشونه؛ یه دنیا میدونه

ای وای! من به تو گرفتارم دلبرم وفادارم عشق موندگارم…

بی تو حال من دیوونه همیشه پریشونه؛ یه دنیا میدونه

 

من میخوام که جونمو فدای خنده هات کنم!

زندگیمو ول کنم؛ بشینم و نگات کنم!

بهترین روزای عمرمو دارم میگذرونم؛ هر نفس کنار تو نبودمو پشیمونم

ای وای! من به تو گرفتارم دلبرم وفادارم عشق موندگارم…

بی تو حال من دیوونه همیشه پریشونه؛ یه دنیا میدونه

ای وای! من به تو گرفتارم دلبرم وفادارم عشق موندگارم…

بی تو حال من دیوونه همیشه پریشونه؛ یه دنیا میدونه

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

مهدی یغمایی صبحی دیگر

لینک های دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

  • ۹۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan