دانلود آهنگ حس میکنم عشقه دردی که دنیامو بغل کرده :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ حس میکنم عشقه دردی که دنیامو بغل کرده

  • ۲۱:۳۱

دانلود آهنگ حس میکنم عشقه دردی که دنیامو بغل کرده

تقدیم عزیزان موزیک من  ♫ دانلود اهنگ وقتی ازم دوری دنیام جهنمه حس میکنم هوا کمه به نام ماه عسل از مسیح و آرش ای پی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫

شعر : روزبه بمانی | تنظیم قطعه : مسعود جهانی

Masih Arash127467853916591864 دانلود آهنگ حس میکنم عشقه دردی که دنیامو بغل کرده مسیح و آرش ای پی

 

متن آهنگ ماه عسل مسیح و آرش ای پی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

حس می کنم عشقه؛ دردی که دنیامو بغل کرده…●♪♫
حال و هوای من تا برنگردی؛ برنمی گرده●♪♫
وقتی ازم دوری…●♪♫
دلتنگی رو قلبِ من آواره●♪♫
هر جا برم فکرت؛ حتی یه شب تنهام نمیذاره●♪♫
حالِ دلم با تو خوشه…●♪♫
بغضت صداموُ می کُشه… این عشقه…●♪♫

شعر : روزبه بمانی
هر جا که میرم؛ مقصدی●♪♫
با من به دنیا اومدی! این عشقه…●♪♫
وقتی بهت فکر می کنم؛ حس می کنم عطرِ تورو می گیرم●♪♫
حتی من از تصور این که به من فکر می کنی؛ می میرم!●♪♫
وقتی ازم دوری؛ دنیام جهنمه●♪♫


حس می کنم؛ هوا کمه!●♪♫
هر جا برم؛ دورم… هر جا بری؛ دوری…●♪♫
غربت، تمومِ عالمه●♪♫
وقتی ازت دورم؛ قلبم نمیزنه!●♪♫
این حالِ هر شبِ منه●♪♫
دنیا بدونِ تو؛ زندونِ بی دره●♪♫

تنظیم قطعه : مسعود جهانی
بغضه که گریه میشه، یک سره…●♪♫
حالِ دلم با تو خوشه…●♪♫
بغضت صداموُ می کُشه… این عشقه…●♪♫
هر جا که میرم؛ مقصدی●♪♫
با من به دنیا اومدی! این عشقه…●♪♫
وقتی بهت فکر می کنم؛ حس می کنم عطرِ تورو می گیرم●♪♫
حتی من از تصور این که به من فکر می کنی؛ می میرم!●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

مسیح و آرش ای پی ماه عسل

لینک های دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

  • ۱۰۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan